Deze projecten realiseerden wij voor onze klanten. Lees wat zij en wij daar over zeggen.

Glazen Radiohuis in de schijnwerpers 

Het Glazen Radiohuis is al een aantal jaar een groot succes. Vorig jaar stond het huis in Den Haag en nu was het tijd voor een editie in Delft. Van buiten kunnen voorbijgangers zien en horen wat er binnen gebeurt.

Informatief event rondom winkelcriminaliteit  

Winkeldiefstal kost ondernemers veel geld. Jaarlijks vinden in Nederland zo’n 1,1 miljoen winkeldiefstallen plaats, oftewel; zo’n drieduizend diefstallen per dag. Platform Veilig Ondernemen (PVO) helpt ondernemers.

Opening BizStay Delft appartementen 

Het voormalig Hotel de Leeuwenbrug heeft een flinke make-over ondergaan. De binnenstad van Delft is in de zomer van 2024 31 short stay appartementen rijker geworden.

Verbinden in Delft-West

De City Deal Kennis Maken (CDKM) Delft, een consortium van ROC Mondriaan, Inholland, Haagse Hogeschool, TU Delft en de gemeente Delft, vloog ons in om een kennismakingsevent te organiseren in Delft-West. Daar wisten we wel raad mee.

Commerciële impuls voor de wijkkranten

‘Kunnen jullie ons helpen met een commerciële impuls voor de wijkkranten in Buitenhof, Tanthof en Voorhof?’ Dit was de vraag van bewonersstichting de Rode Feniks. Tijd om te doen waar we goed in zijn; lijntjes leggen!

Pakkende werving voor kerstfeest GDS

Na vier jaar afwezigheid was het eind 2023 weer tijd voor een Kerst & Nieuw feest van GDS Keramiek. Zij klopten bij ons aan voor ondersteuning bij de communicatie richting hun klanten.

Samen sterk tegen cybercrime

Samen met Platform Veilig Ondernemen (PVO) organiseerden we het Cyber Security Event Delft. Dit leidde tot een inhoudelijk programma over de gevolgen van een cyberaanval en hoe je je er tegen kan wapenen. Een geslaagde samenwerking.

HAP Schievliet foto 2

Oppakken wat nodig is voor huisartsenpost

Toen in 2022 het coronastof was neergedaald en HAP Schievliet in wat rustiger vaarwater kwam, werd aan ons de vraag gesteld of we konden adviseren in en helpen met de (interne) communicatie.

De juiste boodschap overbrengen

ParkerenDelft is verantwoordelijk voor alles wat met parkeren in Delft te maken heeft. Hoe zorgt een bedrijf met zo’n brede doelgroep ervoor dat de juiste boodschap bij de klant terecht komt?