Klanten binden. Wat wil een mens nog meer.
Klanten vinden is één ding, klanten aan je binden is minstens zo belangrijk. Het overgrote deel van het marketingbudget wordt nog steeds besteed aan het winnen van nieuwe klanten. En dat terwijl er vaak nog een wereld te winnen valt bij bestaande klanten: die kennen je bedrijf al, zijn kennelijk tevreden met wat je voor hen doet en zullen dus makkelijker te overtuigen zijn om ook een extra dienst of product bij je af te nemen. Hoe zorg je ervoor dat klanten bij je terug blijven komen en dat ze weten wat jij eventueel nog meer voor hen kunt betekenen? Vaak is er binnen je bestaande klantenkring van alles aan laaghangend fruit te vinden.
Dot• helpt je top of mind te blijven bij je klanten, bijvoorbeeld met:
- Inspirerende verhalen, in tekst, podcast of video, waarmee je kunt laten zien wat je voor andere klanten hebt gedaan;
- Pakkende content voor je social mediakanalen;
- Een nieuwsbrief of mailing waarin je je kennis of nieuwste ontwikkelingen deelt.
Onze diensten om klanten te binden:
Werkgebieden
Klantverhalen
Goedvindbare teksten voor CBBS
CBBS draagt de basis voor hun content aan (zij zijn tenslotte de experts!), wij maken er pakkende en goedvindbare teksten van.
E-magazine voor Perspectief op Werk
Ze wilden ‘iets’ dat zichtbaar zou maken wat er de afgelopen twee jaar is gedaan, maar datgene moest ook vooral een blik naar de toekomst vormen.
Economische Zaken Rijswijk positioneren
De afdeling Economische Zaken in Rijswijk is een klein team dat veel werk verzet voor ondernemend Rijswijk. Het is alleen niet altijd even goed zichtbaar wat ze dagelijks doen voor de stad.
Digitale nieuwsbrief voor Werkwaardig
Bij het mvo-platform Werkwaardig vinden de aangesloten werkgevers inspiratie en kennis rondom maatschappelijk verantwoord ondernemen. Dat moet natuurlijk gecommuniceerd worden.
Online communicatie voor Vreugdenhil
Grote kans dat je de herkenbare bergingsauto’s van Vreugdenhil weleens bent tegengekomen. Maar wat doet het bedrijf nu precies? Wij hielpen de dienstverlening onder de aandacht te brengen.