De vraag
Grote kans dat je de herkenbare auto’s van Vreugdenhil Berging wel eens op de weg bent tegengekomen. Dat het bedrijf nog veel meer doet dan berging, is een stuk minder bekend. Aan ons de vraag: ‘Hoe kunnen we ons complete service- en dienstenpakket onder de aandacht brengen bij zowel bestaande relaties als toekomstige klanten?’
Ons antwoord
Wanneer je alles uit je marketing- en communicatie-inspanningen wilt halen is continuïteit, timing en monitoring belangrijk. Contentcreatie en het vervolgens delen van de artikelen via een nieuwsbrief, de website en de social media-kanalen helpen om het uitgebreide en innovatieve servicepakket onder de aandacht de brengen. Samen met Vreugdenhil Berging ontwikkelden we een online nieuwsbrief, uiteraard in de huisstijl. We zorgen voor mooie, aansprekende artikelen waarbij we naast de dienstverlening ook medewerkers een podium geven. Een kijkje achter de schermen, met mooie persoonlijke verhalen. Via de nieuwsbrief informeren we bestaande relaties en door de content online te delen bereiken we ook nieuwe, potentiële klanten.
Leuk voor Vreugdenhil
Chris Müller, algemeen directeur Vreugdenhil Berging: “De eerste nieuwsbrief sloeg meteen aan. Met een openingspercentage van ruim 57% en een doorklikpercentage van ruim 24% zitten we ruim boven de benchmarks. Favoriet was het persoonlijke verhaal van een van de medewerkers, gevolgd door een artikel over noviteiten.”

Leuk voor Dot·
Nannette Verschoor: “Alles uit het servicepakket van onze klanten halen door middel van de juiste inzet van de juiste communicatiemiddelen. Ideaal.”
Andere klantverhalen
Goedvindbare teksten voor CBBS
CBBS draagt de basis voor de content aan (zij zijn tenslotte de experts!), wij maken er pakkende en goedvindbare teksten van.
Starters Meetup
Bij het verschijnen van het eerste nummer van Delft.business verscheen ook de Delftse netwerkkaart, waarop alle Delfts netwerken letterlijk in kaart zijn gebracht.