Online communicatie voor Vreugdenhil

De vraag

Grote kans dat je de herkenbare auto’s van Vreugdenhil Berging wel eens op de weg bent tegengekomen. Dat het bedrijf nog veel meer doet dan berging, is een stuk minder bekend. Aan ons de vraag:  ‘Hoe kunnen we ons complete service- en dienstenpakket onder de aandacht brengen bij zowel bestaande relaties als toekomstige klanten?’

Ons antwoord

Wanneer je alles uit je marketing- en communicatie-inspanningen wilt halen is continuïteit, timing en monitoring belangrijk. Contentcreatie en het vervolgens delen van de artikelen via een nieuwsbrief, de website en de social media-kanalen helpen om het uitgebreide en innovatieve servicepakket onder de aandacht de brengen. Samen met Vreugdenhil Berging ontwikkelden we een online nieuwsbrief, uiteraard in de huisstijl. We zorgen voor mooie, aansprekende artikelen waarbij we naast de dienstverlening ook medewerkers een podium geven. Een kijkje achter de schermen, met mooie persoonlijke verhalen. Via de nieuwsbrief informeren we bestaande relaties en door de content online te delen bereiken we ook nieuwe, potentiële klanten.

Leuk voor Vreugdenhil

Chris Müller, algemeen directeur Vreugdenhil Berging: “De eerste nieuwsbrief sloeg meteen aan. Met een openingspercentage van ruim 57% en een doorklikpercentage van ruim 24% zitten we ruim boven de benchmarks. Favoriet was het persoonlijke verhaal van een van de medewerkers, gevolgd door een artikel over noviteiten.”

Vreugdenhil nieuwsbrief

Leuk voor Dot·

Nannette Verschoor: “Alles uit het servicepakket van onze klanten halen door middel van de juiste inzet van de juiste communicatiemiddelen. Ideaal.”

Andere klantverhalen

DOT Verbindt, klantsessie politiek Delft, Alyssa van Heyst Photography 2023 / www.alyssavanheyst.nl

Kennissessie politiek & ondernemers

Welke behoeften hebben ondernemers? Wat hebben ze nodig en hoe kunnen politici daarop inspelen? Door met elkaar in gesprek te gaan kom je erachter wat bij de andere speelt en wat je voor elkaar kunt betekenen.

Ondernemersplatform Delft.business

Ondernemersplatform Delft.business

We initieerden het ondernemersplatform Delft.business, met als pijlers verbinden, kennis delen en inspireren.

Maaien - AH Vrij

De verbinding tussen offline en online

AH Vrij werkt elke dag aan een betere leefomgeving voor ons allemaal, maar hoe verbinden we het werk dat zij buiten doen met de online wereld?