De vraag
Grote kans dat je de herkenbare auto’s van Vreugdenhil Berging wel eens op de weg bent tegengekomen. Dat het bedrijf nog veel meer doet dan berging, is een stuk minder bekend. Aan ons de vraag: ‘Hoe kunnen we ons complete service- en dienstenpakket onder de aandacht brengen bij zowel bestaande relaties als toekomstige klanten?’
Ons antwoord
Wanneer je alles uit je marketing- en communicatie-inspanningen wilt halen is continuïteit, timing en monitoring belangrijk. Contentcreatie en het vervolgens delen van de artikelen via een nieuwsbrief, de website en de social media-kanalen helpen om het uitgebreide en innovatieve servicepakket onder de aandacht de brengen. Samen met Vreugdenhil Berging ontwikkelden we een online nieuwsbrief, uiteraard in de huisstijl. We zorgen voor mooie, aansprekende artikelen waarbij we naast de dienstverlening ook medewerkers een podium geven. Een kijkje achter de schermen, met mooie persoonlijke verhalen. Via de nieuwsbrief informeren we bestaande relaties en door de content online te delen bereiken we ook nieuwe, potentiële klanten.
Leuk voor Vreugdenhil
Chris Müller, algemeen directeur Vreugdenhil Berging: “De eerste nieuwsbrief sloeg meteen aan. Met een openingspercentage van ruim 57% en een doorklikpercentage van ruim 24% zitten we ruim boven de benchmarks. Favoriet was het persoonlijke verhaal van een van de medewerkers, gevolgd door een artikel over noviteiten.”
Leuk voor Dot·
Nannette Verschoor: “Alles uit het servicepakket van onze klanten halen door middel van de juiste inzet van de juiste communicatiemiddelen. Ideaal.”
Andere klantverhalen
Informatief event rondom winkelcriminaliteit
Winkeldiefstal kost ondernemers veel geld. Jaarlijks vinden in Nederland zo'n 1,1 miljoen winkeldiefstallen plaats, oftewel; zo'n drieduizend diefstallen per dag. Platform Veilig Ondernemen (PVO) helpt ondernemers.
E-magazine voor Perspectief op Werk
Ze wilden ‘iets’ dat zichtbaar zou maken wat er de afgelopen twee jaar is gedaan, maar datgene moest ook vooral een blik naar de toekomst vormen.
Opening BizStay Delft appartementen
Het voormalig Hotel de Leeuwenbrug heeft een flinke make-over ondergaan. De binnenstad van Delft is in de zomer van 2024 31 short stay appartementen rijker geworden.