Online nieuwsbrief voor Vreugdenhil

De vraag

Grote kans dat je de herkenbare auto’s van Vreugdenhil Berging wel eens op de weg bent tegengekomen. Dat het bedrijf nog veel meer doet dan berging, is een stuk minder bekend. Aan ons de vraag:  ‘Hoe kunnen we ons complete service- en dienstenpakket onder de aandacht brengen bij zowel bestaande relaties als toekomstige klanten?’

Ons antwoord

Wanneer je alles uit je marketing- en communicatie-inspanningen wilt halen is continuïteit, timing en monitoring belangrijk. Contentcreatie en het vervolgens delen van de artikelen via een nieuwsbrief, de website en de social media-kanalen helpen om het uitgebreide en innovatieve servicepakket onder de aandacht de brengen. Samen met Vreugdenhil Berging ontwikkelden we een online nieuwsbrief, uiteraard in de huisstijl. We zorgen voor mooie, aansprekende artikelen waarbij we naast de dienstverlening ook medewerkers een podium geven. Een kijkje achter de schermen, met mooie persoonlijke verhalen. Via de nieuwsbrief informeren we bestaande relaties en door de content online te delen bereiken we ook nieuwe, potentiële klanten.

Leuk voor Vreugdenhil

Chris Müller, algemeen directeur Vreugdenhil Berging: “De eerste nieuwsbrief sloeg meteen aan. Met een openingspercentage van ruim 57% en een doorklikpercentage van ruim 24% zitten we ruim boven de benchmarks. Favoriet was het persoonlijke verhaal van een van de medewerkers, gevolgd door een artikel over noviteiten.”

Vreugdenhil nieuwsbrief

Leuk voor Dot·

Nannette Verschoor: “Alles uit het servicepakket van onze klanten halen door middel van de juiste inzet van de juiste communicatiemiddelen. Ideaal.”

Andere klantverhalen

Strategie voor GDS Keramiek

Social media strategie voor GDS Keramiek

Het team van GDS Keramiek bestaat uit mensen met passie voor hun vak. Die passie en trots willen ze terug laten komen in hun uitingen.

Online zichtbaarheid voor Padel

Online zichtbaarheid voor Padel

Later ontstond ook de vraag om de online vindbaarheid van Hello Padel Academy te verbeteren. Uiteindelijk hangt alles met elkaar samen.

Werkwaardig nieuwsbrief

Digitale nieuwsbrief voor Werkwaardig

Bij het mvo-platform Werkwaardig vinden de aangesloten werkgevers inspiratie en kennis rondom maatschappelijk verantwoord ondernemen.