De vraag
Grote kans dat je de herkenbare auto’s van Vreugdenhil Berging wel eens op de weg bent tegengekomen. Dat het bedrijf nog veel meer doet dan berging, is een stuk minder bekend. Aan ons de vraag: ‘Hoe kunnen we ons complete service- en dienstenpakket onder de aandacht brengen bij zowel bestaande relaties als toekomstige klanten?’
Ons antwoord
Wanneer je alles uit je marketing- en communicatie-inspanningen wilt halen is continuïteit, timing en monitoring belangrijk. Contentcreatie en het vervolgens delen van de artikelen via een nieuwsbrief, de website en de social media-kanalen helpen om het uitgebreide en innovatieve servicepakket onder de aandacht de brengen. Samen met Vreugdenhil Berging ontwikkelden we een online nieuwsbrief, uiteraard in de huisstijl. We zorgen voor mooie, aansprekende artikelen waarbij we naast de dienstverlening ook medewerkers een podium geven. Een kijkje achter de schermen, met mooie persoonlijke verhalen. Via de nieuwsbrief informeren we bestaande relaties en door de content online te delen bereiken we ook nieuwe, potentiële klanten.
Leuk voor Vreugdenhil
Chris Müller, algemeen directeur Vreugdenhil Berging: “De eerste nieuwsbrief sloeg meteen aan. Met een openingspercentage van ruim 57% en een doorklikpercentage van ruim 24% zitten we ruim boven de benchmarks. Favoriet was het persoonlijke verhaal van een van de medewerkers, gevolgd door een artikel over noviteiten.”

Leuk voor Dot·
Nannette Verschoor: “Alles uit het servicepakket van onze klanten halen door middel van de juiste inzet van de juiste communicatiemiddelen. Ideaal.”
Andere klantverhalen
Netwerk bouwen voor Van der Valk
Rob en Magchelina van der Valk openden in 2020 het gloednieuwe Van der Valk Hotel Delft A4. Een nieuwe start waarbij aansluiting wordt gezocht bij ondernemers, onderwijs, overheid en de juiste mensen om hun business te laten draaien.
Pakkende werving voor kerstfeest GDS
Na vier jaar afwezigheid was het eind 2023 weer tijd voor een Kerst & Nieuw feest van GDS Keramiek. Zij klopten bij ons aan voor ondersteuning bij de communicatie richting hun klanten.
Het verhaal van 10 jaar RijswijkBuiten
In 2013 werd de eerste paal geslagen van de duurzaamste woonwijk van Nederland: RijswijkBuiten. In 10 jaar is een compleet nieuwe woonwijk gebouwd.