De vraag
Het team van GDS Keramiek bestaat uit mensen met passie voor hun vak. Die passie en trots willen ze terug laten komen in hun uitingen. De vraag aan ons: ‘Kunnen jullie ons helpen om de continuïteit in onze communicatie op social media te verbeteren om zo meer online zichtbaarheid en betrokkenheid te creëren?’
Ons antwoord
Uit de gesprekken kwam één ding duidelijk naar voren: de posts moeten zowel persoonlijk als informatief zijn. Dat past bij het bedrijf en wat het wil uitstralen. We hebben met elkaar gesproken over verschillende vormen van content en formats. Zo ontstond het idee voor een videoformat met als insteek: “Hé Ruud, wat ben je aan het doen’’. De video’s scoren goed qua bereik en kregen een vaste plek in de contentkalender. Iedere maand bespreken we de resultaten, zodat we daar waar nodig bij kunnen sturen.
Leuk voor GDS Keramiek
Ruud van den Akker: “GDS krijgt regelmatig reacties van relaties die aangeven dat ze de video’s waarderen. Maar nog belangrijker: het aantal volgers, likes en reacties op het LinkedIn-account is flink gestegen en daarmee ook de online zichtbaarheid en betrokkenheid. En daar was het tenslotte om te doen.”

Leuk voor Dot·
Demi Wiegman: “Mooi om de stijgende resultaten te zien en samen steeds te reflecteren en bij te sturen.”
Andere klantverhalen
Delftse Dino Weken op de kaart
In de zomer van 2024 was er vijf weken lang bij DOK in OPEN aan het Vesteplein een unieke vondst te zien: een skelet van een echte triceratops. Al gauw bleek dat het nog grootser kon: heel Delft laten meeprofiteren!
Online communicatie voor Vreugdenhil
Grote kans dat je de herkenbare bergingsauto’s van Vreugdenhil weleens bent tegengekomen. Maar wat doet het bedrijf nu precies? Wij hielpen de dienstverlening onder de aandacht te brengen.