Social media strategie voor GDS Keramiek

De vraag

Het team van GDS Keramiek bestaat uit mensen met passie voor hun vak. Die passie en trots willen ze terug laten komen in hun uitingen. De vraag aan ons: ‘Kunnen jullie ons helpen om de continuïteit in onze communicatie op social media te verbeteren om zo meer online zichtbaarheid en betrokkenheid te creëren?’

Ons antwoord

Uit de gesprekken kwam één ding duidelijk naar voren: de posts moeten zowel persoonlijk als informatief zijn. Dat past bij het bedrijf en wat het wil uitstralen. We hebben met elkaar gesproken over verschillende vormen van content en formats. Zo ontstond het idee voor een videoformat met als insteek: “Hé Ruud, wat ben je aan het doen’’. De video’s scoren goed qua bereik en kregen een vaste plek in de contentkalender. Iedere maand bespreken we de resultaten, zodat we daar waar nodig bij kunnen sturen.

Leuk voor GDS Keramiek

Ruud van den Akker: “GDS krijgt regelmatig reacties van relaties die aangeven dat ze de video’s waarderen. Maar nog belangrijker: het aantal volgers, likes en reacties op het LinkedIn-account is flink gestegen en daarmee ook de online zichtbaarheid en betrokkenheid. En daar was het tenslotte om te doen.”

Website voor GDS Keramiek

Leuk voor Dot·

Demi Wiegman: “Mooi om de stijgende resultaten te zien en samen steeds te reflecteren en bij te sturen.”

Andere klantverhalen

Lijntjes met bedrijven voor Lightning VR

Bij Lightning VR speel je VR-Arcade spellen in vele soorten en maten. De spellen worden door het bedrijf zelf ontwikkeld.

Video gemeente Rijswijk voor Provada 2022

De gemeente Rijswijk voor ons om te helpen en ondersteunen bij het opzetten van communicatiemateriaal voor vastgoedbeurs Provada

Online leadgeneratie glazendouchedeuren.com

Online leadgeneratie Glazendouchedeuren

Aan ons werd gevraagd: kunnen jullie helpen glazendouchedeuren.com op de kaart te zetten én Glashandel Zantman onder de loep nemen?