De vraag
“We willen ons twee-jarig project Perspectief op Werk afronden. Kunnen jullie ons daarbij helpen?”, was de vraag van Remco Herfst, manager regionale samenwerking Arbeidsmarktregio Haaglanden, en Jörg Bauer, projectleider Perspectief op Werk. Zij wilden ‘iets’ dat zichtbaar zou maken wat er de afgelopen twee jaar is gedaan, maar datgene moest ook vooral een blik naar de toekomst vormen: wat is gedaan, wat is geleerd en wat kan worden doorgepakt.
Ons antwoord
Na een kennismaking, goede kop koffie en korte brainstorm, kwamen we erachter dat er al heel veel mooie content was gemaakt in de afgelopen twee jaar. Daar konden we wel wat mee. Omdat de content bestond uit video’s, tekst, foto’s en podcasts leek het ons goed een e-magazine te maken en het bestaande aan te vullen met inhoudelijke verhalen die nog ontbraken.
Het mooie van een e-magazine is, is dat je de content ook los kan delen via de verschillende online kanalen die al worden gebruikt, maar ook de communicatiekanalen van de partners kunnen simpel worden ingezet. Een bijkomend voordeel is, dat de inhoud lang houdbaar is en op verschillende manieren kan worden gedeeld en ingezet.
Leuk voor Perspectief op Werk
Remco Herfst: “Er ligt nu een waardevol document dat laat zien wat we in twee jaar hebben bereikt en dat er een mooie basis is voor het vervolg. We hebben dit echt samen ontwikkeld. Dot· heeft ons geholpen onze vraag te vertalen in een passend antwoord en daar zijn we heel blij mee.”

Leuk voor Dot·
Sabine van Meeteren: “Een betrokken opdrachtgever is ontzettend waardevol. Zo kwamen we samen tot een goed resultaat. De kers op de taart was de toevoeging van een rondetafelgesprek aan het einde van het traject, waar betrokken partners de toekomst van Perspectief op Werk bespraken. Wij maakten het script, zochten een passende locatie en fungeerden als gespreksleider. Op die manier konden we echt laten zien wat we allemaal in huis hebben.”
Andere klantverhalen
Website voor GDS Keramiek
GDS Keramiek vroeg ons: kunnen jullie ons helpen met een nieuwe website die aansluit op de uitstraling van onze nieuwe showroom?
Samen sterk tegen cybercrime
Onlangs sloegen wij de handen ineen met Platform Veilig Ondernemen (PVO) voor de organisatie van het Cyber Security Event Delft. De samenwerking leidde tot een geslaagd evenement met waardevolle connecties en inzichten voor beide partijen.
De juiste boodschap overbrengen
Parkeren Delft is verantwoordelijk voor alles wat met parkeren in Delft te maken heeft. Hoe zorgt een bedrijf met zo'n brede doelgroep ervoor dat de juiste boodschap bij de klant terecht komt?