De vraag
Bij het mvo-platform Werkwaardig vinden de aangesloten werkgevers inspiratie en kennis rondom maatschappelijk verantwoord ondernemen. Hoe houd je je leden op een goede manier aangesloten bij wat je doet en hoe communiceer je naar potentiële werkgevers waar je voor staat? Met die vraag gingen we aan de slag.
Ons antwoord
Ondernemers worden blij van inspirerende voorbeelden, dus die staan vaak centraal in de content die we voor Werkwaardig creëren. Samen sparren we over onderwerpen en ideeën en daarna gaan we aan de slag. Eigenwijs als we zijn, geven we het ook aan als we vinden dat een idee minder goed aansluit bij waar Werkwaardig voor staat of waar de doelgroep interesse in heeft. We zorgen dat de content geproduceerd en gedeeld wordt, onder meer via een digitale nieuwsbrief, LinkedIn en via de website.
Leuk voor Werkwaardig
Mieke van Egmond: “Alles in één hand betekent dat je er als klant geen omkijken meer naar hebt. U vraagt, wij draaien. Iedereen blij.”
Leuk voor Dot•
Sabine van Meeteren: “Een klus wordt natuurlijk alleen maar leuker als je ‘m uit kunt voeren voor een aansprekende klant die zorgt voor regionale impact. Hoe mooi is het om daaraan bij te dragen.”
Andere klantverhalen
Nieuwe website voor GDS Keramiek
Kunnen jullie ons helpen met een nieuwe website die aansluit op de uitstraling van onze nieuwe showroom? Met als doel: showroombezoek genereren.
Ondernemersplatform Delft.business
We initieerden het ondernemersplatform Delft.business, met als pijlers verbinden, kennis delen en inspireren.