Digitale nieuwsbrief voor Werkwaardig

De vraag

Bij het mvo-platform Werkwaardig vinden de aangesloten werkgevers inspiratie en kennis rondom maatschappelijk verantwoord ondernemen. Hoe houd je je leden op een goede manier aangesloten bij wat je doet en hoe communiceer je naar potentiële werkgevers waar je voor staat? Met die vraag gingen we aan de slag.

Ons antwoord

Ondernemers worden blij van inspirerende voorbeelden, dus die staan vaak centraal in de content die we voor Werkwaardig creëren. Samen sparren we over onderwerpen en ideeën en daarna gaan we aan de slag. Eigenwijs als we zijn, geven we het ook aan als we vinden dat een idee minder goed aansluit bij waar Werkwaardig voor staat of waar de doelgroep interesse in heeft. We zorgen dat de content geproduceerd en gedeeld wordt, onder meer via een digitale nieuwsbrief, LinkedIn en via de website.

Leuk voor Werkwaardig

Mieke van Egmond: “Alles in één hand betekent dat je er als klant geen omkijken meer naar hebt. U vraagt, wij draaien. Iedereen blij.”

Werkwaardig nieuwsbrief

Leuk voor Dot•

Sabine van Meeteren: “Een klus wordt natuurlijk alleen maar leuker als je ‘m uit kunt voeren voor een aansprekende klant die zorgt voor regionale impact. Hoe mooi is het om daaraan bij te dragen.”

Andere klantverhalen

De juiste boodschap overbrengen

Parkeren Delft is verantwoordelijk voor alles wat met parkeren in Delft te maken heeft. Hoe zorgt een bedrijf met zo'n brede doelgroep ervoor dat de juiste boodschap bij de klant terecht komt?

Nieuwsbrief voor Neobis

Strategie en huisstijl Neobis

Nadat Walter de aandelen van Neobis van West had overgenomen, klopte hij bij ons aan met de vraag: hoe kan ik Neobis een eigen gezicht geven?

Maaien - AH Vrij

Een verbinding tussen twee werelden 

AH Vrij werkt elke dag aan een betere leefomgeving voor ons allemaal, maar hoe verbinden we het werk dat zij buiten doen met de online wereld?