De vraag
Bij het mvo-platform Werkwaardig vinden de aangesloten werkgevers inspiratie en kennis rondom maatschappelijk verantwoord ondernemen. Hoe houd je je leden op een goede manier aangesloten bij wat je doet en hoe communiceer je naar potentiële werkgevers waar je voor staat? Met die vraag gingen we aan de slag.
Ons antwoord
Ondernemers worden blij van inspirerende voorbeelden, dus die staan vaak centraal in de content die we voor Werkwaardig creëren. Samen sparren we over onderwerpen en ideeën en daarna gaan we aan de slag. Eigenwijs als we zijn, geven we het ook aan als we vinden dat een idee minder goed aansluit bij waar Werkwaardig voor staat of waar de doelgroep interesse in heeft. We zorgen dat de content geproduceerd en gedeeld wordt, onder meer via een digitale nieuwsbrief, LinkedIn en via de website.
Leuk voor Werkwaardig
Mieke van Egmond: “Alles in één hand betekent dat je er als klant geen omkijken meer naar hebt. U vraagt, wij draaien. Iedereen blij.”

Leuk voor Dot•
Sabine van Meeteren: “Een klus wordt natuurlijk alleen maar leuker als je ‘m uit kunt voeren voor een aansprekende klant die zorgt voor regionale impact. Hoe mooi is het om daaraan bij te dragen.”
Andere klantverhalen
Videoverslag participatieproject Meezing Matthäus
Stichting Bachkoor Holland en de Stichting Participatie met Dementie organiseerden samen de Meezing Matthäus voor mensen met dementie.
Thema-avond voor familiebedrijven
Tijdens een avondvullend programma ontmoetten gelijkgestemden elkaar om ervaringen uit te wisselen, kennis op te doen en handvatten te krijgen. Het publiek kreeg antwoord op vragen.
E-magazine voor Perspectief op Werk
Ze wilden ‘iets’ dat zichtbaar zou maken wat er de afgelopen twee jaar is gedaan, maar datgene moest ook vooral een blik naar de toekomst vormen.