Tips
Online marketing resultaat bekijken
Je zet verschillende online marketingmiddelen voor je bedrijf in om zichtbaarheid te creëren. Maar hoe weet je nu wat het resultaat is?
Hoe bouw en houd je een netwerk?
Hoe houd je in tijden van thuiswerken contact met elkaar? Oftewel: hoe bouw je een waardevol netwerk? Dennis heeft tips
Betaalde of verdiende aandacht
Jaarlijks besteden marketeers miljarden euro’s aan gekochte aandacht in allerlei media. Hoe hou je de aandacht van je klanten vast?
Retargeting: effectief of irritant?
Met retargeting (ook wel remarketing genoemd) breng je jouw aanbod effectief onder de aandacht van je website bezoekers. Klinkt ingewikkeld, maar het is makkelijker dan je denkt. Wouter legt het uit.
Google Mijn Bedrijf
Heb je je eigen bedrijf al eens gegoogled? Welke resultaten zie je aan de rechterkant van de pagina? Met Google Mijn Bedrijf kun je een mooi visitekaartje van je bedrijf neerzetten.
Creëer een paarse koe
Marketinggoeroe Seth Godin introduceerde de paarse koe. Hij vergeleek het aanbod van bedrijven met een weiland vol koeien, die er allemaal hetzelfde uitzien. Hoe zorg je ervoor dat je opvalt?
Hoe bedenk ik een blogonderwerp?
Blogs doen het vaak erg goed. Maar bloggen kan soms erg lastig zijn. Want waar haal je toch elke keer weer een blogonderwerp vandaan?