Tips

In één oogopslag jouw online marketing resultaat bekijken

Online marketing resultaat bekijken

Je zet verschillende online marketingmiddelen voor je bedrijf in om zichtbaarheid te creëren. Maar hoe weet je nu wat het resultaat is?

Dennis geeft tips - hoe bouw en houd je een netwerk?

Hoe bouw en houd je een netwerk?

Hoe houd je in tijden van thuiswerken contact met elkaar? Oftewel: hoe bouw je een waardevol netwerk? Dennis heeft tips

Betaald of verdiende aandacht?

Betaalde of verdiende aandacht

Jaarlijks besteden marketeers miljarden euro’s aan gekochte aandacht in allerlei media. Hoe hou je de aandacht van je klanten vast?

Instagram pagina voor bedrijven

Instagram voor je bedrijf: waar begin je?

Instagram is een interessant platform om de persoonlijkheid van je bedrijf naar buiten te brengen. Gebruikers volgen accounts die hen inspireren. Hanna geeft tips.

Retargeting

Retargeting: effectief of irritant?

Met retargeting (ook wel remarketing genoemd) breng je jouw aanbod effectief onder de aandacht van je website bezoekers. Klinkt ingewikkeld, maar het is makkelijker dan je denkt. Wouter legt het uit.

Google mijn Bedrijf

Google Mijn Bedrijf

Heb je je eigen bedrijf al eens gegoogled? Welke resultaten zie je aan de rechterkant van de pagina? Met Google Mijn Bedrijf kun je een mooi visitekaartje van je bedrijf neerzetten.

Hoe zet je videocontent in?

Hoe zet je videocontent in?

Demi heeft zich verdiept in de inzet van videocontent voor bedrijven op social media. Hoe doe je dat op een slimme manier?

Creëer een paarse koe

Creëer een paarse koe

Marketinggoeroe Seth Godin introduceerde de paarse koe. Hij vergeleek het aanbod van bedrijven met een weiland vol koeien, die er allemaal hetzelfde uitzien. Hoe zorg je ervoor dat je opvalt?

Hoe bedenk ik een blogonderwerp?

Hoe bedenk ik een blogonderwerp?

Blogs doen het vaak erg goed. Maar bloggen kan soms erg lastig zijn. Want waar haal je toch elke keer weer een blogonderwerp vandaan?