Tips

Magazines: online of offline?

Met een magazine geef je je organisatie een gezicht. Daarmee win je vertrouwen en vergroot je de loyaliteit van klanten en medewerkers. Maar kies je dan voor een papieren magazine of een online variant? Ans legt de voor- en nadelen aan je uit.

Blog Dennis Wiegman, geluk gehad

Geluk gehad

Toeval bestaat niet. Op het werk zijn we druk bezig met de organisatie van een event rondom cybersecurity en prompt wordt mijn laptop gestolen.

Hoe maak je je DNA zichtbaar - door Nannette Verschoor

Hoe maak je je DNA zichtbaar?

Om je als organisatie te onderscheiden, is het meer dan ooit van belang om je toegevoegde waarde duidelijk te maken aan de klant.

Zo zit dat AI, Demi Wiegman

Online sparringpartner en vraagbaak

Het gebruik van Artificial Intelligence (AI) in marketing en communicatie heeft, bij het juiste gebruik, best wat voordelen voor bedrijven.

Maak een podcast - een artikel van Margot de Graaff

Een goed verhaal vertellen?

Nederland luistert massaal naar podcasts. Moet je bedrijf er dan ook een maken? Dat is zeker een goed idee, zolang je je verkooppraat achterwege laat.

Zo zit dat klantreis, Margot de Graaff

Een klantreis geeft inzicht

Je kunt jouw product of dienst nog zo geweldig vinden, eigenlijk telt maar één vraag: wat hebben jouw klanten eraan? Het advies: maak een klantreis. Daar word je een stuk wijzer van. 

Tips van Wouter over Marketing Automation

Maillijsten en Marketing Automation

E-mail is niet op z’n retour. Integendeel, het is een constante in de communicatie tussen bedrijven en hun klanten. Hoe maak je slim gebruik van je lijsten?

Help ik heb een black-out op social media

Help! Ik heb een social media black-out 

Het is tijd om een nieuwe social media post online te zetten, maar je hebt geen idee wat je moet posten. Hanna geeft je een aantal tips.

De do’s en don’ts van creatief brainstormen

“Heb je even tijd om te brainstormen?” Regelmatig wordt het woord brainstormen luchtig gebruikt. Ik leg graag uit hoe je meer uit je brainstormsessie haalt.

Wouter van der Toorn over omgaan met negatieve reacties

Omgaan met negatieve reacties

De andere kant van sociale media is dat gebruikers ook negatieve reacties kunnen achterlaten op jouw posts of pagina’s. Hoe ga je daarmee om?