Tips
Maillijsten en Marketing Automation
E-mail is niet op z’n retour. Integendeel, het is een constante in de communicatie tussen bedrijven en hun klanten. Hoe maak je slim gebruik van je lijsten?
De do’s en don’ts van creatief brainstormen
“Heb je even tijd om te brainstormen?” Regelmatig wordt het woord brainstormen luchtig gebruikt. Ik leg graag uit hoe je meer uit je brainstormsessie haalt.
Omgaan met negatieve reacties
De andere kant van sociale media is dat gebruikers ook negatieve reacties kunnen achterlaten op jouw posts of pagina’s. Hoe ga je daarmee om?
Online marketing resultaat bekijken
Je zet verschillende online marketingmiddelen voor je bedrijf in om zichtbaarheid te creëren. Maar hoe weet je nu wat het resultaat is?
Hoe bouw en houd je een netwerk?
Hoe houd je in tijden van thuiswerken contact met elkaar? Oftewel: hoe bouw je een waardevol netwerk? Dennis heeft tips
Betaalde of verdiende aandacht
Jaarlijks besteden marketeers miljarden euro’s aan gekochte aandacht in allerlei media. Hoe hou je de aandacht van je klanten vast?
Retargeting: effectief of irritant?
Met retargeting (ook wel remarketing genoemd) breng je jouw aanbod effectief onder de aandacht van je website bezoekers. Klinkt ingewikkeld, maar het is makkelijker dan je denkt. Wouter legt het uit.
Google Mijn Bedrijf
Heb je je eigen bedrijf al eens gegoogled? Welke resultaten zie je aan de rechterkant van de pagina? Met Google Mijn Bedrijf kun je een mooi visitekaartje van je bedrijf neerzetten.