Tips

Impact maken als vrouw 

“Stippel zelf je carrière uit en maak het verschil.” Simone Bel, oud-communicatiedirecteur PostNL, legt op dinsdag 24 september uit hoe je dit doet tijdens de workshop ‘Impact maken als vrouw’. Schrijf je hier in!

LinkedIn content in drie stappen

LinkedIn; wéér en platform om te onderhouden. Of is het een leuke (en gratis) manier om jezelf te profileren en je zakelijke netwerk verder uit te bouwen? LinkedIn content creëren is in een paar stappen gedaan. Andrea legt het graag aan je uit!

Magazines: online of offline?

Met een magazine geef je je organisatie een gezicht. Daarmee win je vertrouwen en vergroot je de loyaliteit van klanten en medewerkers. Maar kies je dan voor een papieren magazine of een online variant? Ans legt de voor- en nadelen aan je uit.

Blog Dennis Wiegman, geluk gehad

Geluk gehad

Toeval bestaat niet. Op het werk zijn we druk bezig met de organisatie van een event rondom cybersecurity en prompt wordt mijn laptop gestolen.

Hoe maak je je DNA zichtbaar - door Nannette Verschoor

Hoe maak je je DNA zichtbaar?

Om je als organisatie te onderscheiden, is het meer dan ooit van belang om je toegevoegde waarde duidelijk te maken aan de klant.

Zo zit dat AI, Demi Wiegman

Online sparringpartner en vraagbaak

Het gebruik van Artificial Intelligence (AI) in marketing en communicatie heeft, bij het juiste gebruik, best wat voordelen voor bedrijven.

Maak een podcast - een artikel van Margot de Graaff

Een goed verhaal vertellen?

Nederland luistert massaal naar podcasts. Moet je bedrijf er dan ook een maken? Dat is zeker een goed idee, zolang je je verkooppraat achterwege laat.

Zo zit dat klantreis, Margot de Graaff

Een klantreis geeft inzicht

Je kunt jouw product of dienst nog zo geweldig vinden, eigenlijk telt maar één vraag: wat hebben jouw klanten eraan? Het advies: maak een klantreis. Daar word je een stuk wijzer van. 

Tips van Wouter over Marketing Automation

Maillijsten en Marketing Automation

E-mail is niet op z’n retour. Integendeel, het is een constante in de communicatie tussen bedrijven en hun klanten. Hoe maak je slim gebruik van je lijsten?

Help ik heb een black-out op social media

Help! Ik heb een social media black-out 

Het is tijd om een nieuwe social media post online te zetten, maar je hebt geen idee wat je moet posten. Hanna geeft je een aantal tips.