Tips
Geluk gehad
Toeval bestaat niet. Op het werk zijn we druk bezig met de organisatie van een event rondom cybersecurity en prompt wordt mijn laptop gestolen.
Hoe maak je je DNA zichtbaar?
Om je als organisatie te onderscheiden, is het meer dan ooit van belang om je toegevoegde waarde duidelijk te maken aan de klant.
Online sparringpartner en vraagbaak
Het gebruik van Artificial Intelligence (AI) in marketing en communicatie heeft, bij het juiste gebruik, best wat voordelen voor bedrijven.
Een goed verhaal vertellen?
Nederland luistert massaal naar podcasts. Moet je bedrijf er dan ook een maken? Dat is zeker een goed idee, zolang je je verkooppraat achterwege laat.
Een klantreis geeft inzicht
Je kunt jouw product of dienst nog zo geweldig vinden, eigenlijk telt maar één vraag: wat hebben jouw klanten eraan? Het advies: maak een klantreis. Daar word je een stuk wijzer van.
Maillijsten en Marketing Automation
E-mail is niet op z’n retour. Integendeel, het is een constante in de communicatie tussen bedrijven en hun klanten. Hoe maak je slim gebruik van je lijsten?
De do’s en don’ts van creatief brainstormen
“Heb je even tijd om te brainstormen?” Regelmatig wordt het woord brainstormen luchtig gebruikt. Ik leg graag uit hoe je meer uit je brainstormsessie haalt.
Omgaan met negatieve reacties
De andere kant van sociale media is dat gebruikers ook negatieve reacties kunnen achterlaten op jouw posts of pagina’s. Hoe ga je daarmee om?
Online marketing resultaat bekijken
Je zet verschillende online marketingmiddelen voor je bedrijf in om zichtbaarheid te creëren. Maar hoe weet je nu wat het resultaat is?