Hier lees je de artikelen van Rijswijk.business en onze specials. Veel leesplezier!
Een zakelijk platform, inclusief eigen magazine, voor de regio om ondernemers te verbinden, verhalen en kennis te delen en elkaar te inspireren. Dat was in 2017 het idee van Dennis Wiegman, Nannette Bakkenes en Sabine van Meeteren. Inmiddels zijn we flink wat jaren verder en zijn er talloze lijntjes gelegd tussen ondernemers, overheid, onderwijs en allerlei andere organisaties (zorg, cultuur, etc). Ondernemersmagazines worden uitgegeven in Delft en Rijswijk en verschillende specials hebben het licht gezien.
Delft.business wordt vier keer per jaar in een oplage van 3.500 exemplaren verspreid. Twee keer per jaar verschijnt Rijswijk.business (oplage 6.500), in combinatie met de zomer- en wintereditie van Delft.business, en in september 2024 is de eerste Leidschendam-Voorburg (LV) special gelanceerd (5.500 exemplaren).
Nieuwsgierig geworden naar alle verhalen? Lees vooral verder.
Column: Ondernemen met impact (Werner van Damme)
Ondernemers staan centraal in Rijswijk. Zij zijn de motor van onze economie en de drijvende kracht achter duurzame en sociale ontwikkeling in onze stad.
Samen op woonavontuur
Een huis kopen is een van de grootste beslissingen in je leven. De woningmarkt is dynamisch en complex. Heb je een huis bemachtigd, dan kan het inrichten overweldigend zijn.
Leerlingen maken kennis met fair fashion
Nawfal al Jeburi kreeg de titel Duurzame Docent vo 2024. Hij neemt zijn leerlingen aan het Stanislas Pro mee in de wereld van fair fashion. Hij zet zijn jarenlange ondernemerservaring in.
Kleine ingrepen met een groot effect
Nieuwe grond voor bedrijfsruimten is schaars in Nederland. In Rijswijk en Den Haag ligt de focus daarom op het herontwikkelen en revitaliseren van bestaande bedrijfsterreinen.
Verborgen parel glanst weer
Verscholen in het bosrijke Park Overvoorde liggen Brasserie Bijna Thuis en Hotel Hoevevoorde. Verborgen parels, vindt horecaondernemer Raymond van den Berg, die het bedrijf eind vorig jaar overnam.
Ieder mens wil zich gewaardeerd voelen
Monique Schipper opende een vestiging van Brownies&downieS in Delft. Het runnen van deze horecazaak bevalt haar goed en inmiddels is er een samenwerking met Cardia ontstaan.