Nieuwe website voor GDS Keramiek

De vraag

De nieuwe showroom van GDS Keramiek kenmerkt zich door licht, ruimte en een smaakvolle aankleding. Aan ons de vraag: ‘Kunnen jullie ons helpen met een nieuwe website die aansluit op de uitstraling van onze nieuwe showroom?” Het doel: showroombezoek genereren.

Ons antwoord

Na een bezoek aan de showroom en een blik op de website werd de vraag glashelder. Die pasten niet bij elkaar. Natuurlijk kunnen we hierbij helpen. De oriëntatiefase van klanten begint 9 van de 10 keer online. Je website is het visitekaartje van je bedrijf. Het is belangrijk dat je, zowel offline als online, hetzelfde uitstraalt en dusdanig herkenbaar bent. De uitstraling van de website moet overeenkomen met het bedrijf.

Eén van de manieren waarmee je een fysieke showroom, online een ‘gezicht’ kunt geven is door middel van een bedrijfsfilm. Voor het complete plaatje combineren we dit met een fotoreportage. Uiteraard ontbreekt een uitgebreide omschrijving van de producten en specialisaties niet en door middel van het portfolio laten we gerealiseerde projecten zien. Uiteraard staat overal op de website de mogelijkheid om contact op te nemen.

Leuk voor GDS Keramiek

Ruud van den Akker, mede-eigenaar GDS Keramiek: “We hebben nu een website die compleet aansluit op onze eigen, uitgesproken stijl. Het is echt het visitekaartje voor het bedrijf. Bezoek je de website, dan weet je wat je in de showroom kunt verwachten en je ervaart het GDS-gevoel.’

Strategie voor GDS Keramiek

Leuk voor Dot·

Nannette Verschoor: “Een unieke website, geheel in stijl. De website opent met de bedrijfsfilm. Klanten worden de showroom als het ware ingetrokken. Het gebruik van zwart-wit foto’s kenmerkt de GDS-stijl. Een mooi project dat zeker vervolg krijgt.”

Andere klantverhalen

Opening BizStay Delft appartementen 

Het voormalig Hotel de Leeuwenbrug heeft een flinke make-over ondergaan. De binnenstad van Delft is in de zomer van 2024 31 short stay appartementen rijker geworden.

Verbinden in Delft-West

De City Deal Kennis Maken (CDKM) Delft, een consortium van ROC Mondriaan, Inholland, Haagse Hogeschool, TU Delft en de gemeente Delft, vloog ons in om een kennismakingsevent te organiseren in Delft-West. Daar wisten we wel raad mee.

Commerciële impuls voor de wijkkranten

‘Kunnen jullie ons helpen met een commerciële impuls voor de wijkkranten in Buitenhof, Tanthof en Voorhof?’ Dit was de vraag van bewonersstichting de Rode Feniks. Tijd om te doen waar we goed in zijn; lijntjes leggen!