Website voor GDS Keramiek

De vraag

De nieuwe showroom van GDS Keramiek kenmerkt zich door licht, ruimte en een smaakvolle aankleding. Aan ons de vraag: ‘Kunnen jullie ons helpen met een nieuwe website die aansluit op de uitstraling van onze nieuwe showroom?” Het doel: showroombezoek genereren.

Ons antwoord

Na een bezoek aan de showroom en een blik op de website werd de vraag glashelder. Die pasten niet bij elkaar. Natuurlijk kunnen we hierbij helpen. De oriëntatiefase van klanten begint 9 van de 10 keer online. Je website is het visitekaartje van je bedrijf. Het is belangrijk dat je, zowel offline als online, hetzelfde uitstraalt en dusdanig herkenbaar bent. De uitstraling van de website moet overeenkomen met het bedrijf.

Eén van de manieren waarmee je een fysieke showroom, online een ‘gezicht’ kunt geven is door middel van een bedrijfsfilm. Voor het complete plaatje combineren we dit met een fotoreportage. Uiteraard ontbreekt een uitgebreide omschrijving van de producten en specialisaties niet en door middel van het portfolio laten we gerealiseerde projecten zien. Uiteraard staat overal op de website de mogelijkheid om contact op te nemen.

Leuk voor GDS Keramiek

Ruud van den Akker, mede-eigenaar GDS Keramiek: “We hebben nu een website die compleet aansluit op onze eigen, uitgesproken stijl. Het is echt het visitekaartje voor het bedrijf. Bezoek je de website, dan weet je wat je in de showroom kunt verwachten en je ervaart het GDS-gevoel.’

Strategie voor GDS Keramiek

Leuk voor Dot·

Nannette Verschoor: “Een unieke website, geheel in stijl. De website opent met de bedrijfsfilm. Klanten worden de showroom als het ware ingetrokken. Het gebruik van zwart-wit foto’s kenmerkt de GDS-stijl. Een mooi project dat zeker vervolg krijgt.”

Andere klantverhalen

Pakkende werving voor kerstfeest GDS

Na vier jaar afwezigheid was het eind 2023 tijd voor een nieuwe editie van het Kerst & Nieuw feest van GDS Keramiek. Hiervoor zochten zij naar ondersteuning bij de communicatie van het wervingstraject. Zowel tekst, beeld als inhoud moesten goed op elkaar afgestemd worden om de potentiële gasten te overtuigen zich aan te melden.

perspectief op werk e-magazine

E-magazine voor Perspectief op Werk

Ze wilden ‘iets’ dat zichtbaar zou maken wat er de afgelopen twee jaar is gedaan, maar datgene moest ook vooral een blik naar de toekomst vormen.

DOT Verbindt, klantsessie politiek Delft, Alyssa van Heyst Photography 2023 / www.alyssavanheyst.nl

Kennissessie politiek & ondernemers

Welke behoeften hebben ondernemers? Wat hebben ze nodig en hoe kunnen politici daarop inspelen? Door met elkaar in gesprek te gaan kom je erachter wat bij de andere speelt en wat je voor elkaar kunt betekenen.