De vraag
Je hebt de blauwe wagens van AH Vrij vast al eens voorbij zien rijden in de regio. AH Vrij is van alle markten thuis als het om groen, grond en infra gaat. Sportvelden aanleggen, bomen planten, wegen bouwen; ze doen het allemaal. AH Vrij werkt elke dag aan een betere leefomgeving voor ons allemaal, maar hoe verbinden we het werk dat zij buiten doen met de online wereld? Met die vraag klopten zij bij ons aan.
Ons antwoord
And that’s where we come in! Onze samenwerking met AH Vrij gaat nu al zo’n 2,5 jaar terug. We stellen samen de inhoud van de nieuwsbrief op, verzorgen de opmaak en zorgen ervoor dat deze elk kwartaal bij alle relaties in de mailbox terechtkomt. Ook bespreken we de strategie en content voor hun social mediakanalen, LinkedIn en Facebook, om de juiste doelgroepen te bereiken. Daarnaast schrijven wij de teksten voor de nieuwsartikelen op de website en zorgen we ervoor dat het laatste nieuws altijd up-to-date is. Tijdens het kwartaaloverleg bespreken we de statistieken van het afgelopen kwartaal en geven we advies voor het komende kwartaal. Op deze manier zorgen we ervoor dat het werk van AH Vrij niet alleen buiten, maar ook online goed zichtbaar is.
Leuk voor AH Vrij
Barbara Prins: “Dot• verbindt! En hoe! AH Vrij geeft graag een inkijk in de dagelijkse gang van zaken, de projecten, de leuke collega’s, ons innovatieve machinepark, noem het maar op. Wij hebben geen afdeling communicatie, wat ervoor zorgt dat de socials en de nieuwsbrief als extra aan iemands takenpakket wordt toegevoegd. Zoiets belangrijks moet je er niet als extra taak bij willen doen, dit moet je overlaten aan echte vakmensen met passie voor hun vak. Even snel een paar steekwoorden over een project op de mail en binnen no time staat er een post of artikel online.”
Leuk voor Dot·
Cleo Franssen: “Ik vind het super tof om met dit soort content te werken. Zo leer ik elke dag weer iets nieuws over wat er allemaal gebeurt in de wereld van groen, grond en infra. Door de vertaalslag te maken van het dagelijks werk van AH Vrij naar de online communicatiekanalen kunnen we mensen meer bewust maken van wat er komt kijken bij het onderhouden van de publieke ruimtes. Daarnaast vind ik de samenwerking ook erg fijn. We werken zo nauw samen dat het haast voelt alsof we collega’s zijn.”
Andere klantverhalen
Oppakken wat nodig is voor huisartsenpost
Toen in 2022 het coronastof was neergedaald en HAP Schievliet in wat rustiger vaarwater kwam, werd aan ons de vraag gesteld of we konden adviseren in en helpen met de (interne) communicatie.
Ondernemersplatform Delft.business
We initieerden het ondernemersplatform Delft.business, met als pijlers verbinden, kennis delen en inspireren.
Inspirerende werksessie voor Gemeente Rijswijk
Het team Economische Zaken van de Gemeente Rijswijk werd uitgebreid. Om elkaar beter te leren kennen, de propositie te delen en actie te ondernemen rondom externe communicatie werd onze hulp gevraagd.