De vraag
Het voormalig Hotel de Leeuwenbrug heeft een flinke make-over ondergaan. De binnenstad van Delft is in de zomer van 2024 31 short stay appartementen rijker geworden. BizStay had al locaties in Den Haag en Scheveningen en breidde uit naar Delft. Die introductie moest natuurlijk wel in goede banen geleid worden. Aan ons de vraag: “Willen jullie de juiste partijen attenderen op de officiële opening van 9 juli en de communicatie hierover regelen?”
Ons antwoord
Zo’n short-stay appartementencomplex midden in hartje Delft is een goede aanvulling voor de stad en haar tijdelijke bewoners. Na een periode van ontwerpen, bouwen en finetunen, was daar de tijd aangebroken voor de officiële opening. Het team van Dot· heeft de werving van de juiste bezoekers – en daarmee toekomstige afnemers – geregeld met de inzet van verschillende kanalen. Naast de Delft.business website en socials werden ook diverse artikelen in het Delft.business magazine gepubliceerd. BizStay stelde een aantal plekken beschikbaar voor lezer van Delft.business en via onze nieuwsbrief kon men zich aanmelden voor de opening.
Ons uitgebreide netwerk bestaat uit ondernemers uit verschillende branches. Met name de hoteliers in de regio waren in deze interessant voor BizStay. Maar ook de TU Delft, Delft Marketing en de Koninklijke Horeca. In plaats van zijn agenda vol te zetten met losse afspraken, hebben wij Dennis geholpen met de organisatie van de opening waar in één keer een grote groep geïnteresseerden op af kwam. Naast het aanspreken van het netwerk, de werving en communicatie heeft Dot· een deel van de organisatie op zich genomen en hebben we de bezoekers ontvangen op locatie.
Leuk voor BizStay
Dennis Kellner, eigenaar BizStay: “Tijdens de opening op 9 juli was de juiste doelgroep aanwezig en kregen geïnteresseerden een rondleiding door het appartementencomplex. Samen met wethouder Maaike Zwart de officiële opening verzorgen was een ander hoogtepunt. Inmiddels zitten we al op 80% bezetting.”
Leuk voor Dot•
Dennis Wiegman: “Na de eerste ontmoeting met Dennis wist ik dat we met het team van Dot· de juiste ondersteuning konden bieden. Als uitgever van het ondernemersmagazine Delft.business hebben we een groot ondernemersnetwerk. Zo wisten we de juiste mensen te bereiken voor de opening.”
Andere klantverhalen
Commerciële impuls voor de wijkkranten
‘Kunnen jullie ons helpen met een commerciële impuls voor de wijkkranten in Buitenhof, Tanthof en Voorhof?’ Dit was de vraag van bewonersstichting de Rode Feniks. Tijd om te doen waar we goed in zijn; lijntjes leggen!
Informatief event rondom winkelcriminaliteit
Winkeldiefstal kost ondernemers veel geld. Jaarlijks vinden in Nederland zo'n 1,1 miljoen winkeldiefstallen plaats, oftewel; zo'n drieduizend diefstallen per dag. Platform Veilig Ondernemen (PVO) helpt ondernemers.
Videoverslag participatieproject Meezing Matthäus
Stichting Bachkoor Holland en de Stichting Participatie met Dementie organiseerden samen de Meezing Matthäus voor mensen met dementie.