De vraag
Nadat Walter de Ruiter de aandelen van Neobis van West IT had overgenomen, klopte hij bij ons aan met de vraag op welke manier we Neobis een eigen gezicht konden geven. En dan zowel letterlijk, in de vorm van een eigen huisstijl, als figuurlijk, in de vorm van de juiste marketing en content.
Ons antwoord
We maakten een eerste slag door de website aan te passen aan de keuzes die Walter met Neobis voor ogen had. Ook de content werd daar op aangepast, die we vervolgens actief deelden, onder meer via LinkedIn en via een nieuwsbrief. Vervolgens ontwikkelden we een logo dat aansloot bij de positionering van Neobis en vertaalden deze in toepassingen voor zowel web als bijvoorbeeld visitekaartjes.
Leuk voor Neobis
Walter de Ruiter: “Ik ben echt heel blij met ons nieuwe logo. Door met elkaar te sparren over waar we voor staan en waar we heen willen, zijn we tot een fantastisch resultaat gekomen. Hier kunnen we voorlopig mee vooruit.”
Leuk voor Dot·
Margot de Graaff: “Het vertalen van een bedrijfsidentiteit in een logo blijft altijd een uitdaging, ook omdat ‘smaak’ al snel een rol gaat spelen. We proberen daar enigszins van weg te blijven, door vooraf goed door te vragen waar het bedrijf voor staat en dat te vertalen in een logo. Samen met een van onze vaste vormgevers is dat in dit geval weer goed gelukt.”
Andere klantverhalen
Digitale nieuwsbrief voor Werkwaardig
Bij het mvo-platform Werkwaardig vinden de aangesloten werkgevers inspiratie en kennis rondom maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Samen sterk tegen cybercrime
Onlangs sloegen wij de handen ineen met Platform Veilig Ondernemen (PVO) voor de organisatie van het Cyber Security Event Delft. De samenwerking leidde tot een geslaagd evenement met waardevolle connecties en inzichten voor beide partijen.