Netwerk bouwen voor Van der Valk 

De vraag

Rob en Magchelina van der Valk besluiten in 2020 om een nieuw Van der Valk hotel te openen onder de rook van Delft: het Van der Valk hotel Delft A4. Het ondernemers echtpaar is niet bekend met de regio en willen graag ondernemers leren kennen in het Delftse. Via een bevriende relatie komen ze uit bij Dot•. ‘Wij willen ons netwerk in Delft uitbreiden, kunnen jullie ons helpen?’ was hun vraag.

Ons antwoord

Bouwen aan een netwerk kan op heel veel verschillende manieren. Zichtbaarheid is daarbij een belangrijke factor. We lieten Rob en Magchelina zichzelf voorstellen in ondernemersmagazine Delft.business, maakten hen wegwijs in het Delftse netwerklandschap en namen hen mee naar verschillende business events om hen persoonlijk voor te stellen aan de juiste mensen. Tijdens een goed bezocht netwerkevent introduceerden we hen als spreker en als klap op de vuurpijl organiseerden we een van de lanceringen van Delft.business en Rijswijk.business in hun spiksplinternieuwe hotel. De ruim 150 aanwezige ondernemers konden zo als eerste kennismaken met alles wat het hotel te bieden heeft.

Leuk voor Van der Valk

Magchelina van der Valk: “Voor ons was dit een hele nieuwe wereld die we met de hulp van Dot• heel snel hebben ontdekt. Dat heeft ons veel tijd en inspanning gescheeld.”

Netwerk uitbreiden voor Van der Valk

Leuk voor Dot•

Dennis Wiegman: “Wij kennen het Delftse en regionale netwerklandschap op ons duimpje. Super om die kennis dan op deze manier in te kunnen zetten.”

Andere klantverhalen

Werkwaardig nieuwsbrief

Digitale nieuwsbrief voor Werkwaardig

Bij het mvo-platform Werkwaardig vinden de aangesloten werkgevers inspiratie en kennis rondom maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Online zichtbaarheid voor Padel

Online zichtbaarheid voor Padel

Later ontstond ook de vraag om de online vindbaarheid van Hello Padel Academy te verbeteren. Uiteindelijk hangt alles met elkaar samen.

HAP Schievliet foto 2

Oppakken wat nodig is

Toen in 2022 het coronastof was neergedaald en HAP Schievliet in wat rustiger vaarwater kwam, werd aan ons de vraag gesteld of we konden adviseren in en helpen met de (interne) communicatie.