De vraag
Kunnen we een vervolg geven aan het Politiek Ondernemersdebat van maart 2022? Dat vroegen wij onszelf begin dit jaar af. Tijdens het ondernemersdebat bleek dat ondernemers en politici een gezamenlijk wens hebben: elkaar vaker zien en spreken gedurende de collegeperiode. Met als doel dat bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2026 in elk partijprogramma minimaal één alinea over ondernemen en economie wordt opgenomen.
Ons antwoord
We werkten een plannetje uit voor een vervolgbijeenkomst voor politici en ondernemers. De sessie was erop gericht om de politieke reis van een ondernemer in kaart te brengen. Welke behoeften hebben ondernemers? Wat hebben ze nodig en hoe kunnen politici daarop inspelen? Door met elkaar in gesprek te gaan kom je erachter wat bij de andere speelt en wat je voor elkaar kunt betekenen. Dat was de insteek van een geslaagd event waar politici en ondernemers elkaar weer een beetje beter hebben leren kennen. Wordt vervolgd!
Leuk voor ondernemers
Arjan Steendam – Steendam Herenmode: “Het is belangrijk dat politici en ondernemers elkaar op regelmatige basis spreken, en niet slechts één keer in de vier jaar. Dit soort bijeenkomsten helpen daarbij!”
Leuk voor Dot•
Demi Wiegman: “Onze missie is mensen aan elkaar verbinden! Wat leuk dat we dit konden doen, gezellig bij ons op kantoor, terwijl wij onze kennis en expertise deelden.”
Andere klantverhalen
Online communicatie voor Vreugdenhil
Grote kans dat je de herkenbare bergingsauto’s van Vreugdenhil weleens bent tegengekomen. Maar wat doet het bedrijf nu precies? Wij hielpen de dienstverlening onder de aandacht te brengen.
E-magazine voor Perspectief op Werk
Ze wilden ‘iets’ dat zichtbaar zou maken wat er de afgelopen twee jaar is gedaan, maar datgene moest ook vooral een blik naar de toekomst vormen.
Propositiedocument voor sterke eerste indruk
IPP Haaglanden zorgt voor een sterk vestigings- en investeringsklimaat in de regio Haaglanden. Onder meer door herinrichting van bedrijfsgebieden en gebiedscommunicatie.