De vraag
Rond de Week van Lezen en Schrijven wordt sinds een aantal jaar het Glazen Radiohuis georganiseerd: een initiatief van Feel Good Radio en Stichting Cineac Den Haag in samenwerking met Stichting Lezen en Schrijven. In een aantal regio’s wordt extra aandacht gevraagd voor het belang van het aanpakken van laaggeletterdheid. Aan ons de vraag: “Willen jullie ondersteunen bij het vinden van de juiste partijen en een locatie in Delft voor het Glazen Radiohuis Haaglanden 2024?”
Ons antwoord
Het Glazen Radiohuis is al een aantal jaar een groot succes. Vorig jaar stond het huis in Den Haag en nu was het tijd voor een editie in Delft. Van buiten kunnen voorbijgangers zien en horen wat er binnen gebeurt. De live radio-uitzendingen zijn ook via de radio of lokale tv te volgen. We zijn gestart met het vinden van een geschikte locatie binnen ons uitgebreide netwerk. Al snel hadden we Winkelcentrum De Hoven Passage op het oog en het verzoek werd enthousiast ontvangen. Om de financiering rond te krijgen hebben wij vervolgens een deel van de fondsaanvragen gedaan en hebben we lokale partijen benaderd. Onder andere Werkse!, Rabobank, Avalex en De Hoven Passage hebben een bijdrage geleverd.
Met name in het voortraject hebben we de toegevoegde waarde van ons netwerk laten zien en hebben we lijntjes gelegd met partijen in de stad die aansluiten bij de doelen van dit mooie initiatief. Zo hebben we ons steentje kunnen bijdragen met het aandragen van een locatie, het openstellen van ons netwerk en het actief werven van stakeholders.
Leuk voor Glazen Radiohuis
Joey Koeijvoets, oprichter Feel Good Radio en initiatiefnemer Glazen Radiohuis: “Door Dot· zijn we met de juiste partijen in aanraking gekomen. Binnen korte tijd hadden we een locatie in Delft en meerdere partners gevonden, waardoor het Glazen Radiohuis Haaglanden ook in 2024 doorgang vindt. Ook werd het gat in de begroting gedicht dankzij de aangetrokken partners.”
Leuk voor Dot•
Dennis Wiegman: “Mooi dat we met onze verbindende rol een grote bijdrage aan deze editie van het Glazen Radiohuis hebben kunnen leveren. Gaaf ook om het gedeelde enthousiasme dit mooie initiatief te ervaren. Samen laten we Delft kennismaken met het concept en de achterliggende boodschap.”
Andere klantverhalen
De juiste boodschap overbrengen
ParkerenDelft is verantwoordelijk voor alles wat met parkeren in Delft te maken heeft. Hoe zorgt een bedrijf met zo'n brede doelgroep ervoor dat de juiste boodschap bij de klant terecht komt?
E-magazine voor Perspectief op Werk
Ze wilden ‘iets’ dat zichtbaar zou maken wat er de afgelopen twee jaar is gedaan, maar datgene moest ook vooral een blik naar de toekomst vormen.