De vraag
Bij het verschijnen van de eerste editie van ondernemersmagazine Delft.business verscheen ook de eerste editie van de Delftse netwerkkaart, waarop alle Delfts netwerken letterlijk in kaart zijn gebracht. Van een aantal ondernemers kregen we de vraag: ‘Heel fijn, zo’n kaart, maar hoe ga ik hier nu mijn weg in vinden; hoe kom ik er achter welk van de ruim 80 netwerken het beste bij mij past?’
Ons antwoord
Mooie vraag, die we heel goed begrepen en waar we met elkaar even flink op gekauwd hebben. Ons antwoord? We brachten een aantal partijen bij elkaar, gingen op zoek naar financiering en organiseerden de allereerste Delftse Starters Meetup. Tijdens dit event konden startende ondernemers kennis opdoen, maar vooral ook kennis maken met elkaar én met, een deel van, de Delftse netwerkclubs. Mooie bijvangst: tijdens de voorbereidende meetings met de netwerkclubs kwam naar voren dat zij het heel fijn vonden om ook eens wat uitgebreider met elkaar kennis te maken.
Leuk voor startende ondernemers
Daniëlle Beerens was een van de ondernemers die bij ons aanklopte met de vraag hoe ze een passend netwerk kon vinden: “Gaaf om te zien hoe Dot• met mijn vraag aan de slag is gegaan en dat er zo’n mooi event uit voort is gekomen. Echt een aanwinst voor Delftse ondernemers die een start willen maken met netwerken in Delft.”
Leuk voor Dot•
Nannette Verschoor: “Voor een marketeer is er natuurlijk niks mooier dan een klantvraag vertalen in een oplossing.”
Andere klantverhalen
Glazen Radiohuis in de schijnwerpers
Het Glazen Radiohuis is al een aantal jaar een groot succes. Vorig jaar stond het huis in Den Haag en nu was het tijd voor een editie in Delft. Van buiten kunnen voorbijgangers zien en horen wat er binnen gebeurt.
Nieuwe website voor GDS Keramiek
Kunnen jullie ons helpen met een nieuwe website die aansluit op de uitstraling van onze nieuwe showroom? Met als doel: showroombezoek genereren.