Starters Meetup

De vraag

Bij het verschijnen van de eerste editie van ondernemersmagazine Delft.business verscheen ook de eerste editie van de Delftse netwerkkaart, waarop alle Delfts netwerken letterlijk in kaart zijn gebracht. Van een aantal ondernemers kregen we de vraag: ‘Heel fijn, zo’n kaart, maar hoe ga ik hier nu mijn weg in vinden; hoe kom ik er achter welk van de ruim 80 netwerken het beste bij mij past?’

Ons antwoord

Mooie vraag, die we heel goed begrepen en waar we met elkaar even flink op gekauwd hebben. Ons antwoord? We brachten een aantal partijen bij elkaar, gingen op zoek naar financiering en organiseerden de allereerste Delftse Starters Meetup. Tijdens dit event konden startende ondernemers kennis opdoen, maar vooral ook kennis maken met elkaar én met, een deel van, de Delftse netwerkclubs. Mooie bijvangst: tijdens de voorbereidende meetings met de netwerkclubs kwam naar voren dat zij het heel fijn vonden om ook eens wat uitgebreider met elkaar kennis te maken.

Leuk voor startende ondernemers

Daniëlle Beerens was een van de ondernemers die bij ons aanklopte met de vraag hoe ze een passend netwerk kon vinden: “Gaaf om te zien hoe Dot• met mijn vraag aan de slag is gegaan en dat er zo’n mooi event uit voort is gekomen. Echt een aanwinst voor Delftse ondernemers die een start willen maken met netwerken in Delft.”

Delftse bedrijven netwerken tijdens de Starters Meetup

Leuk voor Dot•

Nannette Verschoor: “Voor een marketeer is er natuurlijk niks mooier dan een klantvraag vertalen in een oplossing.”

Andere klantverhalen

Commerciële impuls voor de wijkkranten

‘Kunnen jullie ons helpen met een commerciële impuls voor de wijkkranten in Buitenhof, Tanthof en Voorhof?’ Dit was de vraag van bewonersstichting de Rode Feniks. Tijd om te doen waar we goed in zijn; lijntjes leggen!

Economische Zaken Rijswijk positioneren

De afdeling Economische Zaken in Rijswijk is een klein team dat veel werk verzet voor ondernemend Rijswijk. Het is alleen niet altijd even goed zichtbaar wat ze dagelijks doen voor de stad.

Storytelling als basis van het merkverhaal

Wij willen ons verhaal beter zichtbaar maken en denken aan een nieuwe website, kunnen jullie ons daarmee helpen? Die vraag van The Other Dogs was de start van ons gesprek. We concludeerden dat we eerst aan de slag moesten met het verhaal.