Nannette Bakkenes
Directeur / Eigenaar
Lucht, overzicht, ruimte. Daar ga ik van aan. Dat geeft me letterlijk lucht. Precies dat ervaar ik als ik met m’n rugzak op een paar dagen op pad ga. Gewoon met mezelf, met geen ander doel dan ’s avonds arriveren in de B&B of het hotel dat ik gereserveerd heb. Want ja, ik hou wel van een lekker bed en een goeie warme douche. M’n favoriete plekken zijn die waar ik zoveel mogelijk lucht zie. Daarvoor hoef ik niet naar het buitenland. Ik word heel blij van de Noordzeekust, of de Waddeneilanden - heerlijk: op het moment dat de boot afmeert, geeft me dat letterlijk het gevoel dat ik los kom.
Bij Dot. hou ik er ook van om ruimte en overzicht te creëren. Samen met opdrachtgevers kijken naar het grote geheel: waar wil je met je organisatie naar toe, wat zijn je doelen, en welke (communicatie)middelen kunnen we inzetten om daar te komen? Maar ook intern: waar lopen we als bedrijf tegenaan, waar kunnen we onze processen verbeteren en hoe kunnen we ieders capaciteiten het beste inzetten? De boel laten stromen, daar word ik blij van.
Contact
Hoe maak je je DNA zichtbaar?
Om je als organisatie te onderscheiden, is het meer dan ooit van belang om je toegevoegde waarde duidelijk te maken aan de klant.
Creëer een paarse koe
Marketinggoeroe Seth Godin introduceerde de paarse koe. Hij vergeleek het aanbod van bedrijven met een weiland vol koeien, die er allemaal hetzelfde uitzien. Hoe zorg je ervoor dat je opvalt?