Pakkende werving voor kerstfeest GDS

De vraag

GDS Keramiek is een groothandel in gevelstenen en dakpannen die volgens traditie elk jaar een eigen Kerst & Nieuw feest organiseert voor klanten. Na vier jaar afwezigheid was het eind 2023 tijd voor een nieuwe editie. De invulling en organisatie doen ze met hun eigen team maar ze hadden voor ons nog wel een specifieke vraag; Kunnen jullie ons ondersteunen met het schrijven, opmaken en verzenden van alle e-mails voor het wervingstraject voor ons kerstfeest?

Ons antwoord

In ons team hebben we de verschillende expertises aangesproken voor het samenstellen van het wervingstraject. We schreven de acht verschillende mails, van de save the date tot de show/no-show mail, en verzorgden de opmaak inclusief het aanmeldformulier. Daarna werden de mails opgemaakt en verzonden via het e-mailprogramma van de klant. De aanmeldgegevens werden gemonitord voor tijdige bijsturing en optimalisatie van het traject. Daarnaast hebben we een fotograaf benaderd voor het maken van de beelden op het feest. Die zijn later verwerkt in de communicatie.

Leuk voor GDS Keramiek

Joyce van den Akker, commercieel medewerker GDS Keramiek: “Als organisatie met klein team doen we veel zelf, maar we bekennen ook eerlijk dat we niet alles zelf kunnen doen. Daarom hebben we dankbaar gebruik gemaakt van de kennis en expertise van Dot•. Dit heeft ons echt geholpen in die hectische periode!”

GDS Keramiek - kerstborrel 2023
© Alyssa van Heyst Photography 2023
www.alyssavanheyst.nl

Leuk voor Dot•

Andrea Dronk: “Na vier jaar waren de verwachtingen hooggespannen. De eerdere edities van het Kerst & Nieuws feest waren een groot succes en het wervingstraject bepaalt een groot gedeelte van de aanmeldingen. De uitdaging was om tekst, beeld en inhoud goed op elkaar af te stemmen en op een zo wervend en enthousiast mogelijke manier de ontvanger te overtuigen. Je ziet direct resultaat van je acties aan de hand van het aantal aanmeldingen. Zo konden we tijdig onze strategie aanpassen.”

Andere klantverhalen

Lancering van Rijswijk.business

Rijswijk.business

Na de succesvolle introductie van een businessmagazine in Delft raakten we in gesprek met de Rijswijkse belangenvereniging BBR en met de gemeente Rijswijk over de mogelijkheid om ook in Rijswijk een ondernemersmagazine te introduceren.

Nieuwsbrief voor Neobis

Strategie en huisstijl Neobis

Nadat Walter de aandelen van Neobis van West had overgenomen, klopte hij bij ons aan met de vraag: hoe kan ik Neobis een eigen gezicht geven?

perspectief op werk e-magazine

E-magazine voor Perspectief op Werk

Ze wilden ‘iets’ dat zichtbaar zou maken wat er de afgelopen twee jaar is gedaan, maar datgene moest ook vooral een blik naar de toekomst vormen.