De vraag
Glazendouchedeuren.com is onderdeel van Glashandel Zantman. Al jaren een begrip in de regio Delft en omstreken. Aan ons de vraag: ‘Kunnen jullie ons helpen om glazendouchedeuren.com op de kaart te zetten én de middelen die Glashandel Zantman nu inzet onder de loep nemen?’
Ons antwoord
Tijdens een uitgebreide lunchsessie evalueerden we de gebruikte middelen en bepaalden we het doel voor Zantman als geheel en voor glazendouchedeuren.com in het bijzonder. Voor glazendouchedeuren.com ligt de focus op leadgeneratie. Het optimaliseren van de website en zorgen voor een goede vindbaarheid (SEO – Search Engine Optimization, oftewel zoekmachine optimalisatie) was een logische, eerste stap. Vervolgens zijn we aan de slag gegaan met SEA (adwords). De campagnes en de websites worden continu in de gaten gehouden zodat we kunnen bijsturen. Daarnaast zetten we ook offline middelen, zoals advertenties, in. Omdat we met elkaar duidelijke doelen hebben afgesproken, is het veel makkelijker om keuzes te maken: sluit het aan bij de doelgroep en bij wat we willen bereiken? Doen! Zo niet: dan slaan we het over.
Leuk voor glazendouchedeuren.com
Martin van Leeuwen, eigenaar Glashandel Zantman: “In twee maanden tijd lukte het om met een relatief klein budget meer dan 60 leads binnen te halen. Bovendien zijn communicatie keuzes een stuk eenvoudiger en overzichtelijker geworden en dat bespaart tijd én geld.”
Leuk voor Dot·
Margot de Graaff: ‘”Het uitdenken van het complete marketingcommunicatieplan en het vervolgens ook uitvoeren; mooier kan bijna niet.”
Andere klantverhalen
Het verhaal van 10 jaar RijswijkBuiten
In 2013 werd de eerste paal geslagen van de duurzaamste woonwijk van Nederland: RijswijkBuiten. In 10 jaar is een compleet nieuwe woonwijk gebouwd.
De juiste boodschap overbrengen
ParkerenDelft is verantwoordelijk voor alles wat met parkeren in Delft te maken heeft. Hoe zorgt een bedrijf met zo'n brede doelgroep ervoor dat de juiste boodschap bij de klant terecht komt?
Video gemeente Rijswijk voor Provada
De gemeente Rijswijk vroeg onze hulp bij het maken van een video, en overig communicatiemateriaal, voor hun deelname aan vastgoedbeurs Provada.