Online leadgeneratie Glazendouchedeuren

De vraag

Glazendouchedeuren.com is onderdeel van Glashandel Zantman. Al jaren een begrip in de regio Delft en omstreken. Aan ons de vraag: ‘Kunnen jullie ons helpen om glazendouchedeuren.com op de kaart te zetten én de middelen die Glashandel Zantman nu inzet onder de loep nemen?’

Ons antwoord

Tijdens een uitgebreide lunchsessie evalueerden we de gebruikte middelen en bepaalden we het doel voor Zantman als geheel en voor glazendouchedeuren.com in het bijzonder. Voor glazendouchedeuren.com ligt de focus op leadgeneratie. Het optimaliseren van de website en zorgen voor een goede vindbaarheid (SEO – Search Engine Optimization, oftewel zoekmachine optimalisatie) was een logische, eerste stap. Vervolgens zijn we aan de slag gegaan met SEA (adwords). De campagnes en de websites worden continu in de gaten gehouden zodat we kunnen bijsturen. Daarnaast zetten we ook offline middelen, zoals advertenties, in. Omdat we met elkaar duidelijke doelen hebben afgesproken, is het veel makkelijker om keuzes te maken: sluit het aan bij de doelgroep en bij wat we willen bereiken? Doen! Zo niet: dan slaan we het over.

Leuk voor glazendouchedeuren.com

Martin van Leeuwen, eigenaar Glashandel Zantman: “In twee maanden tijd lukte het om met een relatief klein budget meer dan 60 leads binnen te halen. Bovendien zijn communicatie keuzes een stuk eenvoudiger en overzichtelijker geworden en dat bespaart tijd én geld.”

Online leadgeneratie glazendouchedeuren.com

Leuk voor Dot·

Margot de Graaff: ‘”Het uitdenken van het complete marketingcommunicatieplan en het vervolgens ook uitvoeren; mooier kan bijna niet.”

Andere klantverhalen

Netwerk uitbreiden voor Van der Valk

Netwerk bouwen voor Van der Valk 

Rob en Magchelina van der Valk openden in 2020 het gloednieuwe Van der Valk Hotel Delft A4. Een nieuwe start waarbij aansluiting wordt gezocht bij ondernemers, onderwijs, overheid en de juiste mensen om hun business te laten draaien.

Maaien - AH Vrij

De verbinding tussen offline en online

AH Vrij werkt elke dag aan een betere leefomgeving voor ons allemaal, maar hoe verbinden we het werk dat zij buiten doen met de online wereld?

Storytelling als basis van het merkverhaal

Wij willen ons verhaal beter zichtbaar maken en denken aan een nieuwe website, kunnen jullie ons daarmee helpen? Die vraag van The Other Dogs was de start van ons gesprek. We concludeerden dat we eerst aan de slag moesten met het verhaal.