De vraag
Glazendouchedeuren.com is onderdeel van Glashandel Zantman. Al jaren een begrip in de regio Delft en omstreken. Aan ons de vraag: ‘Kunnen jullie ons helpen om glazendouchedeuren.com op de kaart te zetten én de middelen die Glashandel Zantman nu inzet onder de loep nemen?’
Ons antwoord
Tijdens een uitgebreide lunchsessie evalueerden we de gebruikte middelen en bepaalden we het doel voor Zantman als geheel en voor glazendouchedeuren.com in het bijzonder. Voor glazendouchedeuren.com ligt de focus op leadgeneratie. Het optimaliseren van de website en zorgen voor een goede vindbaarheid (SEO – Search Engine Optimization, oftewel zoekmachine optimalisatie) was een logische, eerste stap. Vervolgens zijn we aan de slag gegaan met SEA (adwords). De campagnes en de websites worden continu in de gaten gehouden zodat we kunnen bijsturen. Daarnaast zetten we ook offline middelen, zoals advertenties, in. Omdat we met elkaar duidelijke doelen hebben afgesproken, is het veel makkelijker om keuzes te maken: sluit het aan bij de doelgroep en bij wat we willen bereiken? Doen! Zo niet: dan slaan we het over.
Leuk voor glazendouchedeuren.com
Martin van Leeuwen, eigenaar Glashandel Zantman: “In twee maanden tijd lukte het om met een relatief klein budget meer dan 60 leads binnen te halen. Bovendien zijn communicatie keuzes een stuk eenvoudiger en overzichtelijker geworden en dat bespaart tijd én geld.”

Leuk voor Dot·
Margot de Graaff: ‘”Het uitdenken van het complete marketingcommunicatieplan en het vervolgens ook uitvoeren; mooier kan bijna niet.”
Andere klantverhalen
Netwerk bouwen voor Van der Valk
Rob en Magchelina van der Valk openden in 2020 het gloednieuwe Van der Valk Hotel Delft A4. Een nieuwe start waarbij aansluiting wordt gezocht bij ondernemers, onderwijs, overheid en de juiste mensen om hun business te laten draaien.
Storytelling als basis van het merkverhaal
Wij willen ons verhaal beter zichtbaar maken en denken aan een nieuwe website, kunnen jullie ons daarmee helpen? Die vraag van The Other Dogs was de start van ons gesprek. We concludeerden dat we eerst aan de slag moesten met het verhaal.