Online leadgeneratie Glazendouchedeuren

De vraag

Glazendouchedeuren.com is onderdeel van Glashandel Zantman. Al jaren een begrip in de regio Delft en omstreken. Aan ons de vraag: ‘Kunnen jullie ons helpen om glazendouchedeuren.com op de kaart te zetten én de middelen die Glashandel Zantman nu inzet onder de loep nemen?’

Ons antwoord

Tijdens een uitgebreide lunchsessie evalueerden we de gebruikte middelen en bepaalden we het doel voor Zantman als geheel en voor glazendouchedeuren.com in het bijzonder. Voor glazendouchedeuren.com ligt de focus op leadgeneratie. Het optimaliseren van de website en zorgen voor een goede vindbaarheid (SEO – Search Engine Optimization, oftewel zoekmachine optimalisatie) was een logische, eerste stap. Vervolgens zijn we aan de slag gegaan met SEA (adwords). De campagnes en de websites worden continu in de gaten gehouden zodat we kunnen bijsturen. Daarnaast zetten we ook offline middelen, zoals advertenties, in. Omdat we met elkaar duidelijke doelen hebben afgesproken, is het veel makkelijker om keuzes te maken: sluit het aan bij de doelgroep en bij wat we willen bereiken? Doen! Zo niet: dan slaan we het over.

Leuk voor glazendouchedeuren.com

Martin van Leeuwen, eigenaar Glashandel Zantman: “In twee maanden tijd lukte het om met een relatief klein budget meer dan 60 leads binnen te halen. Bovendien zijn communicatie keuzes een stuk eenvoudiger en overzichtelijker geworden en dat bespaart tijd én geld.”

Online leadgeneratie glazendouchedeuren.com

Leuk voor Dot·

Margot de Graaff: ‘”Het uitdenken van het complete marketingcommunicatieplan en het vervolgens ook uitvoeren; mooier kan bijna niet.”

Andere klantverhalen

DOT Verbindt, klantsessie politiek Delft, Alyssa van Heyst Photography 2023 / www.alyssavanheyst.nl

Kennissessie politiek & ondernemers

Welke behoeften hebben ondernemers? Wat hebben ze nodig en hoe kunnen politici daarop inspelen? Door met elkaar in gesprek te gaan kom je erachter wat bij de andere speelt en wat je voor elkaar kunt betekenen.

Werkwaardig nieuwsbrief

Digitale nieuwsbrief voor Werkwaardig

Bij het mvo-platform Werkwaardig vinden de aangesloten werkgevers inspiratie en kennis rondom maatschappelijk verantwoord ondernemen.

De juiste boodschap overbrengen

Parkeren Delft is verantwoordelijk voor alles wat met parkeren in Delft te maken heeft. Hoe zorgt een bedrijf met zo'n brede doelgroep ervoor dat de juiste boodschap bij de klant terecht komt?