Goedvindbare teksten voor CBBS

De vraag

De eerste vraag die CBBS ons stelde is al van flink wat jaren geleden: zij zochten ooit hulp bij het maken van hun nieuwsbrief en het verbeteren van hun website. Sinds die tijd trekken we continu met elkaar op. Aangezien CBBS de afgelopen jaren nogal gegroeid is, zowel in omvang (van 20 naar 70 medewerkers) als in business (van salarisadministratie naar ontzorger rondom alles wat met hr en salarissen te maken heeft), komen er steeds nieuwe vraagstukken naar boven.

Ons antwoord

Minimaal één keer per kwartaal bespreken we met elkaar de ontwikkelingen binnen het bedrijf en de vragen rondom marketing & communicatie. De afgelopen jaren heeft CBBS verschillende bedrijven overgenomen. Wij kijken steeds hoe we de communicatie het beste kunnen integreren en zorgen dat alles omtrent de website goed geregeld wordt. Rode draad in al die jaren is de digitale nieuwsbrief. CBBS draagt de basis voor de content aan (zij zijn tenslotte de experts!), wij maken er pakkende en goed vindbare teksten van. De ene keer is dat een interview met een van de medewerkers, de andere keer een whitepaper waarin CBBS haar kennis deelt. Dat de content gewaardeerd wordt, blijkt wel uit de statistieken: het open rate van ligt ver boven het gemiddelde.

Leuk voor CBBS

Directeur Ton van den Berge: “Het is prettig samenwerken met Dot• Ik heb een hele drukke baan en ben vooral bezig met de strategie van het bedrijf. Het fijne van Dot• is, dat ze de communicatie-agenda ook bewaken. Als ik het vergeten ben, komt er iemand altijd weer met een lijstje ‘nog te publiceren onderwerpen’. Het voelt goed als je weet dat er iemand is waar je op terug kunt vallen.”

CBBS - oude rekenmachine

Leuk voor Dot•

Nannette Verschoor: “Met CBBS is het fijn samenwerken omdat we precies weten wat we aan elkaar hebben. We doen allebei waar we goed in zijn, stemmen af wie wat doet en dat werkt al jaren heel prettig. Extra leuk om met een klant mee te groeien, mooi om te zien hoe eigenaar Ton het bedrijf de afgelopen tien jaar verder heeft ontwikkeld.”

Andere klantverhalen

De juiste boodschap overbrengen

Parkeren Delft is verantwoordelijk voor alles wat met parkeren in Delft te maken heeft. Hoe zorgt een bedrijf met zo'n brede doelgroep ervoor dat de juiste boodschap bij de klant terecht komt?

Nieuwsbrief voor Neobis

Strategie en huisstijl Neobis

Nadat Walter de aandelen van Neobis van West had overgenomen, klopte hij bij ons aan met de vraag: hoe kan ik Neobis een eigen gezicht geven?

Online leadgeneratie glazendouchedeuren.com

Online leadgeneratie Glazendouchedeuren

Aan ons werd gevraagd: kunnen jullie helpen glazendouchedeuren.com op de kaart te zetten én Glashandel Zantman onder de loep nemen?