Hier vind je inspiratie, nieuws en slimme tips. Kijk verder, want er is genoeg te ontdekken.

Zo zit dat klantreis, Margot de Graaff

Een klantreis geeft inzicht

Je kunt jouw product of dienst nog zo geweldig vinden, eigenlijk telt maar één vraag: wat hebben jouw klanten eraan? Het advies: maak een klantreis. Daar word je een stuk wijzer van. 

Tips van Wouter over Marketing Automation

Maillijsten en Marketing Automation

E-mail is niet op z’n retour. Integendeel, het is een constante in de communicatie tussen bedrijven en hun klanten. Hoe maak je slim gebruik van je lijsten?

Dot· team in Delft

We hebben een nieuwtje…

…vanaf nu heten we Dot• Waarom? Omdat we meer doen dan B2B. 

Help ik heb een black-out op social media

Help! Ik heb een social media black-out 

Het is tijd om een nieuwe social media post online te zetten, maar je hebt geen idee wat je moet posten. Hanna geeft je een aantal tips.

De do’s en don’ts van creatief brainstormen

“Heb je even tijd om te brainstormen?” Regelmatig wordt het woord brainstormen luchtig gebruikt. Ik leg graag uit hoe je meer uit je brainstormsessie haalt.

Wouter van der Toorn over omgaan met negatieve reacties

Omgaan met negatieve reacties

De andere kant van sociale media is dat gebruikers ook negatieve reacties kunnen achterlaten op jouw posts of pagina’s. Hoe ga je daarmee om?