Wouter van der Toorn
Senior marketeer
Mijn eerste eigen computer ooit was een i386. Die had ik ook nog eens zelf gebouwd. Al snel gebruikte ik computers ook voor het spelen van games en dat is nooit meer opgehouden. Wist je dat de game-industrie ondertussen groter is dan de hele filmindustrie? Wat ik tof vind aan het spelen van games is dat je in een ander verhaal kunt rondlopen en steeds uitgedaagd wordt om keuzes te maken. En als het niet lukt, gewoon weer opnieuw proberen.
Op dezelfde manier werk ik graag voor onze klanten. Als senior marketeer denk ik mee over oplossingen. En als het niet linksom gaat, dan gaan we gewoon rechtsom. We helpen organisaties en bedrijven hun merken op te bouwen, zichtbaar te maken en meer mensen te bereiken - of dat nu gaat met een gloednieuwe website, via een doordachte sociale media of e-mailmarketing is, of iets heel anders!
Contact
Maillijsten en Marketing Automation
E-mail is niet op z’n retour. Integendeel, het is een constante in de communicatie tussen bedrijven en hun klanten. Hoe maak je slim gebruik van je lijsten?
Omgaan met negatieve reacties
De andere kant van sociale media is dat gebruikers ook negatieve reacties kunnen achterlaten op jouw posts of pagina’s. Hoe ga je daarmee om?
Betaalde of verdiende aandacht
Jaarlijks besteden marketeers miljarden euro’s aan gekochte aandacht in allerlei media. Hoe hou je de aandacht van je klanten vast?